Płyty PCV powstają z polichlorku winylu. Materiał ten jest powszechnie wykorzystywany w różnych dziedzinach przemysłu, w tym także  w branży reklamowej i marketingowej. Dostępne są w wielu rodzajach, dzięki czemu możliwy jest idealny dobór tego materiału do potrzeb klienta. Płyty PCV charakteryzują się wysoką trwałością, odpornością na urazy mechaniczne i niekorzystne warunki atmosferyczne, a także giętkością, dzięki czemu można formować je w dowolny sposób.

Do czego wykorzystuje się płyty PCV w branży reklamowej?

Najbardziej popularna jest płyta PCV biała twarda, dostępna w różnych grubościach. Wykorzystywana jest powszechnie do produkcji różnego rodzaju szyldów reklamowych, tablic informacyjnych, a także zabudowy stoisk. Charakteryzuje się dużą odpornością na uszkodzenia chemiczne, mechaniczne, a także korozję, dzięki czemu prezentuje się dobrze przez długi czas. Drugim rodzajem płyt PCV, również wykorzystywanych w branży marketingowej są płyty powstające ze spienionego PCV. Ten materiał jest nieco łatwiejszy w obróbce i jeszcze bardziej elastyczny. Branża reklamowa wykorzystuje ten surowiec do produkcji tablic informacyjnych i reklamowych, budowy stoisk reklamowych, a także do wytwarzania różnego rodzaju stojaków reklamowych. Płyty ze spienionego PCV dostępne są w klasycznym, białym kolorze lub w innych barwach.

Obydwa wymienione produkty z PCV są bardzo odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne, charakteryzują się również wysoką izolacyjnością. Ich wykorzystanie przez branżę reklamową jest podyktowane również możliwością zadrukowania ich przy pomocy druku cyfrowego. To daje naprawdę ogromne możliwości, jeżeli chodzi o reklamę i rozpromowanie danego produktu czy też firmy, a także dekorację siedziby przedsiębiorstwa.

Jak widać, zastosowanie PCV w branży reklamowej jest naprawdę bardzo powszechne. Zapewnienie trwałości oraz świetnego wyglądu reklamy przez długi czas są czynnikami decydującymi o tym, że większość firm reklamowych i marketingowych korzysta właśnie z tego rodzaju surowca.